Maiza's Pages

Sudah sangat lama....

0 comments

Dah lama sangat rasanya x buka blog ni..rindu plak..hehehe..oh ya! selamat menyambut Ramadhan al-mubarak...smoga ramadhan kali ini mnjanjikan sejuta kebaikan kpd seluruh umat Islam di muka bumi ini..Ada sedikit feeling yang ingin dikongsikan. Ada perasaan frust, tension, and yg paling best happiness..smoga semakin bertambah2 la happiness itu dan semoga semakin surutlah frust and tension itu...But, yang paling penting, semoga aku akan menjadi seorang insan yg berguna di dunia & akhirat. Semoga aku dapat be a good teacher to my students. Semoga my students dapat menerima aku seadanya. Semoga mereka dapat menghormati dan menyayangi aku seadanya...amin....Banyak doa aku kali ini. Hopefully, sesiapa yang membacanya juga dapat pray along for me and with me...InsyaAllah....k guys, be balance alwezzzz n kamsahamnida....

0 comments:

Post a Comment

2010 EQUILIBRIUM | Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools