Maiza's Pages

JMT is so gorgeous......^___~

2 comments

Alhamdulillah.....aku dh dpt my JMT yg diidam2kan....very happy & glade for it....I hope my other dreams for this year will also come true...amin. Datangnya JMT bersama suara2 manusia yg x prnh puas hati dengan kesenangn org lain. Hakikatnya mereka x tahu kesshn yg aku tanggung, cuma tahu menilai dari luaran. Apa yg aku hadapi hanya Allah yang tahu. Tapi tak apalah, selagi mereka x mncemar maruah aku, selagi tu aku boleh brsabar. But, my level of patience ada batasnya. Aku x nk duduk diam bila org dh mula cari pasal. Aku x prnh kacau diaorg dh ckup bagus....Astaghfirullahalazim...jauhkan la aku dr sebarang kecelakaan....I just want to feel happy again. I wanna b balance...i wanna b a better person....amin...Hanya pada Allah aku berdoa agar diberikan kekuatan utk menghadapi dugaan yang mendatang.....Smoga kalian juga begitu. B balance guys...even though d world is no longer a balance planet....^__^..k, njoy ur days...Kamsahamnida...

2 comments:

  1. Aida Tamrim Says:

    Jadikan segala kritikan dan kutukan sebagai dorongan untuk lebih berjaya !!

    P/S Pengalaman mendewasakan.. memang betul sbb k.long dah rasa (。◕‿◕。)

  1. Maiza Akmar Says:

    yezza...smoge bgitu la adanya...

Post a Comment

2010 EQUILIBRIUM | Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools