Maiza's Pages

School Holiday - D Beginning.....^___^

0 comments

Alhamdulillah...Cuti sekolah dh pon bermula...tp tak boleh la nk enjoy sangat sbb byk bnda kene settle sepanjang cuti ni. Apa2 pun bersyukur sbb thn ni 1st year aku bergelar guru. it's fun but sometimes tiring. Anyway, it's a great job. Sekarang ni i try to b balance for my students. Hidup ni rasa kosong kalau xde students aku. Walaupun kengkadang menyakitkan hati tapi most of the time diaorg mmbahagiakan aku. Aku akan cuba untuk kuatkan diri demi mereka. That's my main focus for next year.Hmmmmm...sblm cuti ni mood aku x berapa nak stabil. Rasa teruk sangat.Tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata. Mungkin banyak sebabnya. Tak tahulah. semoga tahun depan Allah akan beri aku lebih kekuatan untuk menghadapi hidup ini...Amin...k guys, be balance. Please pray for me to be balance also....adiosss...salam.

0 comments:

Post a Comment

2010 EQUILIBRIUM | Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools